Lucky To Be Me
- Appreciate Those Around You
-

Thursday, December 3, 2009

* Pembukaan Rasmi...

Hari ni pembukaan rasmi blog ni...TQ to mombloggersplanet sbb buat aku terasa nak ada blog sendiri...tak kisah le ada org baca ke tak, yg penting aku ada tempat nak luah perasaan n kalau ada yg sudi berkongsi, tqsm...
Tp pembukaan hari ni, aku bukan nak luah perasaan...aku nak join peraduan cutest baby...hehehe,ni le satu lg tujuan aku create blog ni...harap2 anak aku leh menang...kalau saguhati pun jadi lah...tp tak menang pun takpe sbb anak2 mama sentiasa yg tercute bg mama n abah...

2 comments:

  1. Hello! Thanks for your comment abt my son Zaim. So, ini Blog baru lah yah!! Well all the best and continue blogging yah!!!

    ReplyDelete
  2. Baru berblog yek..hehehe..jom la exchange link.. :D

    ReplyDelete